Tonul face muzica, iar muzica e sufletul petrecerii! Printre primele decizii pe care trebuie sa le iei imediat dupa ce ai stabilit data nuntii se numara cele organizatorice: alegerea localului de nunta, a tematicii, meniului si decorurilor. Nu in ultimul rand, este foarte importanta si formatia care se va ocupa de divertismentul nuntasilor. Cum sa alegi cea mai buna formatie de nunta in Bucuresti? Citeste in continuare cateva sfaturi care iti vor usura misiunea!
Studiaza formatiile care au mai cantat la alte nunti in Bucuresti
Pentru inceput, este cazul sa stai un pic jos si sa te gandesti foarte serios ce fel de formatie iti doresti pentru nunta ta din Bucuresti. Pe langa preferintele tale, e important sa tii cont si de gusturile invitatilor. Daca media de varsta a nuntasilor este sub 30 de ani, va trebui sa alegi un cu totul alt gen de muzica decat in cazul unei medii de varsta de 50 de ani.
Va trebui sa alegi in functie de tematica principala a nuntii: planuiesti un eveniment cu multe rude si prieteni carora le place muzica de petrecere sau vrei doar ceva mai discret, cum ar fi cativa instrumentisti care sa cante in surdina muzica de jazz? Exista mai multe tipuri de formatii, unele care sunt capabile sa cante de la muzica populara pana la canzonete sau ”Valsul Miresei”, dar si altele specializate intr-un anumit gen muzical (cover-uri, muzica de petrecere, manele etc.). Daca nu ai stabilit o tematica mai restrictiva a nuntii, sfatul nostru este sa te orientezi catre o formatie capabila sa abordeze mai multe genuri muzicale, urmand ca ulterior sa stabiliti impreuna repertoriul si muzica pentru momentele artistice.
Pasul doi: esti in cautarea unei formatii care sa transforme nunta ta in Bucuresti in petrecerea perfecta si nu stii de unde sa incepi? Nimic mai simplu: cere referinte de la prieteni. Incepe cu cei care s-au casatorit recent si la ale caror nunti ai participat. Este posibil sa fi remarcat deja formatia, dar nu strica sa ceri mai multe informatii referitor la modalitatea de abordare, repertoriu, felul in care au sustinut spectacolul si, nu in ultimul rand, la profesionalismul si seriozitatea cantaretilor. Daca vei apela la un wedding planner, acesta iti va putea recomanda, la randul sau, cativa dintre profesionistii cu care a mai colaborat.
Odata ce ai o prima lista de optiuni, te sfatuim sa ii contactezi pe potentialii tai colaboratori pentru a stabili cand anume vei putea participa la o auditee„live”, in care sa auzi cum suna trupele, ce repertoriu abordeaza si sa te convingi de capacitatea lor de „a face show”. Astfel vei putea renunta foarte usor la formatiile pe care le consideri drept o alegere nepotrivita.
Pune intrebarile corecte pentru o nunta de vis in Bucuresti
Dup ace ai facut deja o prima selectie, poti trece la pasul urmator. Te vei intalni, pe rand, cu fiecare dintre formatiile selectate si vei discuta cu sefii trupelor. Pentru aceasta etapa, este bine sa ai pregatita o lista de intrebari care te vor ajuta sa iei decizia finala.
In primul rand, va trebui sa te informezi in legatura cu repertoriul trupei: care este componenta completa a formatiei, care este stilul si playlist-ul acesteia, care sunt melodiile preferate, daca se pot interpreta si melodii la cererea nuntasilor, chiar daca nu sunt in repertoriu. Al doilea set de intrebari se refera la localul de nunta in Bucuresti pe care l-ai rezervat si la echipament: daca formatia a mai cantat acolo, stie deja ce fel de Acustica ofera salonul de nunta si ce echipament este necesar pentru spectacol. De asemenea, trebuie sa te informezi cu privire la echipamentul de sunet si de lumini pe care formatia il foloseste in mod current si care ar fi planul „de rezerva” pentru a depasi eventualele probleme tehnice care ar putea sa apara in timpul spectacolului, precum si daca trupa are nevoie de suport tehnic. Alte intrebari se vor referi la partea artistica: este bine sa stii daca formatia se ocupa si de spectacolul de lumini sau poate furniza si alte momente speciale (proiectii multimedia, animatie), daca cineva din trupa poate sa asigure si rolul de prezentator, daca trupa poate sustine fondul muzical pentru momentele artistice, tipul de tinuta care va fi folosit la eveniment, numarul de pauze care va fi luat in timpul nuntii si fondul muzical care va rula in aceasta perioada.
Ultima parte a listei va cuprinde intrebari referitoare la termenii si conditiile contractului, costurile prestatiei, daca exista taxe suplimentare si la cerintele speciale ale trupei.
Daca, in urma procesului de selectie, te-ai hotarat asupra formatiei care va canta la nunta ta in Bucuresti si ati cazut de acord cu privire la disponibilitatea datei, mai ramane de semnat doar contractul. Aici ar trebui specificate, in mod clar, data nuntii, locatia, pretul, echipamentul si muzicienii care vor fi prezenti, tinutele care vor fi purtate de acestia, durata aproximativa a spectacolului, numarul de moment artistice si numarul pauze, durata de montare-demontare a echipamentelor, descrierea concreta a sonorizarii si luminilor care vor fi folosite, cerintele speciale pe care le are formatia, dar si o clauza de penalitati privind anularea evenimentului.
La final, iti reamintim propunerea noastra pentru un meniu de nunta la doar 77 de euro/invitat , ofertă valabila pentru o nunta de minimum 90 de persoane, organizata in zilele de sambata ale viitorului sezon. Mai mult chiar, pentru acelasi eveniment organizat duminica vei beneficia de un discount de 10%. Oferta include Candy Bar, Lemonade Bar si wedding planner, aranjamente de sala, aranjamente florale si suporturi pentru acestea, decor special pentru masa de prezidiu, numere si meniuri pe fiecare masa, casuta de dar si opis. Se asigura hostess la intrarea in locatie si o camera a mirilor. Nu in ultimul rand, oferta include un pachet Welcome, cu sampanie si piscoturi, sampanie pentru tortul miresei, un meniu rafinat si băuturi in sistem open-bar, cu consum nelimitat.
Mai multe informatii despre pachetul pentru nunta vei gasi pe site-ul nostru, iar specialistii nostri te pot ajuta cu o programare!