Skip to content

Pentru evenimente unice!

Nu alegi doar un salon, alegi locul unde trăiești…
Visul unic de mireasă!

Avem o mulțime de facilități și servicii în avantajul tău!

Dar trebuie să știi:

Rezervarea la noi îți oferă avantajul unui eveniment bine organizat.
Peste 15 ani de Experiență! 

  • Și mai trebuie să știi, că invitații tăi vor beneficia de bucate gustoase și proaspete. Sunt gătite cu pricepere de excepționalii noștri bucătari, în bucătăria proprie din locație.

Rezervarea din timp vă poate aduce uneori beneficii sau reduceri semnificative.

Vă invităm oricând la un eveniment în desfășurare, să vedeți „live” buna organizare a echipei American Ballroom.

Saloanele sunt uimitoare, create în stiluri unice, astfel încât să poți trăi visul.
Visul unei nunții de neuitat!

Pentru că ne pasă:

  • Ai chiar propriul manager astfel încât să aveți un eveniment fără griji.
  • Iar pentru nuntă, Wedding Planner-ul nostru te va îndruma și ajuta pe tot parcursul planificării evenimentului.

Este Important pentru noi Succesul Tuturor Evenimentelor!

  • Implicarea și grija față de evenimente, ne-au adus în cei 15 ani de experiență – încrederea să continuăm.
  • Și astfel am ajuns cu ajutorul celor care au crezut în noi, cei mai mari organizatori de evenimente din București – 9 de saloane în 2 locații.

Sunt detalii… care contează!

  • gustul bucatelor făcute în bucătărie proprie;
  • ospătari care sunt prezenți tot timpul;
  • aranjamente florale la alegere;
  • Wedding Planner cu peste 14 ani experiență;
  • saloane fără stâlpi de susținere (open space);
  • o cameră dedicată mirilor sau copiilor;
  • recomandări despre formații, fotografi și videografi;
  • de unde să cumperi o Rochie de Mireasă perfectă;
  • toalete îngrijite și zone de fumat;
  • să fii fără de grijă în ziua evenimentului;

Este important să recuperezi investiția în eveniment ori să nu fii în pierdere? Noi știm secretul? 

  • 6 meniuri diferite – în funcție de gust și buget;
  • bucătărie proprie și bucătari specialiști;
  • în prețul meniului sunt incluse toate aranjamentele necesare;
  • meniuri tradiționale sau exotice, după preferințe;
  • plătești exact prețul meniului, fără alte costuri;
  • mâncare întotdeauna proaspătă, gătită în ziua evenimentului.
Cu siguranță vei primi cele mai bune sfaturi și împreună facem un eveniment de Succes!
  • aranjamente florale la alegere;
  • fețe de masă și servețele – toate din brocart;
  • masa de prezidiu cu decor floral;
  • fiecare masă are aranjament floral cu suport;
  • numere de masă, meniuri, căsuță dar;
  • facilități pentru fumători;
Toate aceste facilități sunt incluse în prețul meniului.

Bine de știut - când alegi locația trebuie:

  • să fie o locație cât mai apropiată pentru tine și invitații tăi;
  • să aibă locuri de parcare pentru toți invitații;
  • să fie dotată cu bucătărie proprie;
  • aer condiționat;
  • servicii de securitate;
  • să aibă licență de funcționare.

Nu percepem taxe: de dop, chirie pentru salon, nu impunem ora de începere și finalizare a evenimentului. TVA-ul este inclus.

TREBUIE SĂ ȘTII

  • Te ajutăm cu organizarea evenimentului;
  • Vei avea mai mult timp liber.
  • Te informăm din timp despre pregătiri;
  • Primești reduceri de la fotografi/videografi;
  • Răspundem întotdeauna la telefon!
  • Și dacă ții cont de sfaturi, vei avea un eveniment profitabil!

Și chiar dacă nu alegi locația noastră, îți recomandăm să mergi la o vizionare a saloanelor – și vei pleca cu cele mai bune sfaturi (informații).

Managerii locațiilor vă ajută întotdeauna.

Formular de contact, rezervare și ofertă meniu

    office@americanballroom.ro

    Program vizionări: zilnic între orele 12:00 și 20:00 (cu programare)

    Open chat
    1
    Vrei să afli oferta nouă? 😎
    🤗 Bună,
    Când ați programat evenimentul? Trimitem imediat ofertă avantajoasă 👍